Torsdag

Gick till jobbet och hade inga större förväntningar på dagen faktiskt, var riktigt varmt och skönt i morse när jag gick, fåglarna kvittrade å de var riktigt mysigt. På jobbet flöt att på bra, sen skriker Kenneth och säger att jag ska upp till chefen, - Shiiet, va vare nu då. Chefen börjar med att fråga hur man mår - Jo tack, kan inte klaga. Okej, bor du kvar i Bosvedjan? - Ehmm ja. (något fundersam på vad han hade i kikaren) . Sen säger han att vi ska ha lönesamtal. Jahaja tänkte jag, har ju aldrig haft ngt sådant så jag satt och lyssnade på han, svarade på hur jag tyckte att det funkade. Svarade precis som jag tycker, att jag trivs grymt bra och att det är riktigt kul på jobbet. Han sa hur han hade tänkt och undrade om jag var nöjd med det och det var jag. Så det var kul:)  

Sen har dagen flytit på rätt bra.   Sitter och hoppas att pappa kommer ner i helgen. Han har ju trots allt itne varit ner och hälsat på mig sen jag flyttade hit, kom fram till att jag snart har bott här i två år. Pappa har varit i stan två ggr sen dess och då har vi setts på max och på ikea.. Wohoo, han är mer eller mindre tvungen att komma ner nu tycker jag.  

Över valborg blir det förhoppningsvis fjällen med farmor och farfar, saknar stugan ngt grymt. Var år och dagar sedan jag var upp nu. Så det blir nog mysigt:) Ska se om jag kan sno med mig kameran och få till några fina bilder :) Har en sak som måste vara klart innan jag åker, men de borde kunna lösa sig. Åker upp till Umeå på tisdan och sen vidare med buss till Hemavan på onsdagmorgon. Sen blir det hemfärd på söndan :D Kommern og bli kanon bara man kommer sig väg.  

Näe, om man skulle ta och pallra sig hemåt och göra klart städningen. Typiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0