Bloggtorka

Ja, det kan man ju lugnt säga att det har varit.

Har varken haft lust eller tid att skriva ngt här. Vill ju itne att det ska kännas som ngt måste. Så jag kommer bara skriva när jag känner för de.Är det ngt som ni vill veta så kan man ju ringa :)

Har haft min semester nu. Men tänkte vara ledig måndag och tisdag och vara kvar i Umeå. Jaaa, de kanske finns en speciell anledning till det:P

Sitter på jobbet nu, fryser som en tok. Klev upp kvart över fem. For till jobbet och tränade, var jäävligt nära att jag skulle ligga kvar men ICKET!  Cyklade 40 minuter, duschade och sen blev det massagefotöljen i tio minuter. Höll på att sommna, var hyffsat skönt kan jag lova. Känner mig rätt flitig som klev upp bara för å träna faktiskt.

Dagens bilder:
Kom aldrig och säg att jag samlar på mig mkt skit.
I klass med Chall typ :P


haha de ser som mysigt ut ändå:P

jaja arbetet kallar.

CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0