Semester

Semestern börjar närma sig med stormsteg. I morgon vid 21 kommer syster och då hade vi planerat att åka rätt så snabbt.. Själv har jag inte packat ngt än,  men de mesta ligger framme på soffan.. Just ja, får inte glömma kameran.

Ska bli riktigt kul att åka ner och ig inte ha några bestämda mål på resan. De enda vi har bestämt än är ju HC Tyskland och Gotland.. Men vi kommer nog hinna med en hel del mer om jag känner oss rätt.. :D

Ska bli kul att få träffa en massa nytt folk också. Har iaf hittat tältet så boendet är räddat ;P Haha jaja näe om man kanske skulle ta och fundera på refrängen snart.. Men jag är så jäkla speedad, kommeri nte kunna somna ikväll .. Blir en dryg dag i morgon med andra ord, men om jag sover första biten så kan Chall köra då :D Hon kan ju sova i lastbilen på vägen ner .. Tur för henne att hon åker lastbil så hon får med sig allt.. MEn vi borde nog väga bilen ngnstans, för man får bara lasta 410 kg i min bil.. VI kommer nog åka på överlass när vi kommer hem från Tyskland.. Men jag tror vi kör på bara sprit, mer fylla per kg : Ja jag säger då det.. Gaah, jag exploderar snart ;P Jag vill åka nuu ..Å idag, till råga på allt så säger Kenneth att jag inte fick vara ledgi för att åka på HC:.. Hahha han är bara avis tror jag :D

Pernilla skulle fixa tröjorna ikväll eller i morgon bitti :D Underbar människa..Snacka om service alltså, mailade hennei  Måndags om att vi skulle ha nya, berätta våran ide det här året, hon köpte de och skulle fixa det nu, på bara ngn dag. Så borde fler människor vara..


Kom fram till att jag inte hinner träffa lillasyster innan vi åker, å precis innan iv kommer hem så åker hon till Norge igne .. Hmm får se om man inte kan åkan er och hälsa på henne, för nu vare jättelängesen jag träffade henne :/


Gaah.. jaja nu äre slut för ikväll å jag avslutar som AIK och Math . Målet är ingenting, vägen dit är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0