Hästar och Hockey

I helgen har det varit full rulle. Hopptävlingar ute på Färsta. Riktigt kul att träffa Umeåfolk igen. Hade Matilda och Lina som sov här vilket var väldigt trevligt. De flesta gick bra hela helgen, var ju första tävlingen för i år så de är ju lite finslip kvar :) Hjälpte Veronica med både hästar och hunden. Hade inte gjort ngt om det var lite varmare. Svårt att få rätt temperatur i fötterna när man har gummistövlar. Men det var en trevlig helg med mkt skratt!

Ikväll då, först panik när jag skulle åka från jobbet, vart fan var min mobil. Helt spårlöst borta. Visste att jag pratade sist i den i fikarummet, men där fanns den då inte. Ringde en av åkarna som satt där, tack och lov hade han tagit reda på den.
Hem och göra middag till mig och Natta, sen blev de hockey. Vilken match. Skellefteå har då verkligen imponerat den här säsongen. Tyckte dom spelade lite halvtaskigt första tre perioderna, men sen 4 och 5e var det hockey på isen iaf. Ja, det var mkt liv här i vardagsrummet iaf. Nu spelar det ingen roll hur det går i kommande matcher, ingen vågade nog hoppas att det skulle gå såhär bra.

Näe, om man skulle ta och förflytta sig mot sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0