Snabbvisit i Umeå

Kom hit i måndagskväll. Blev sådär äckligt less på Sundsvall, och då finns det ju bara ett alternativ, att åka hem till Umeå.

Tror jag hamnat i ngn sorts svacka. Drygt när man inte vet vad det beror på. Har iaf bestämt att jag ska åka på vårdecentralen å ta prover å se varför jag e så trött och frusen, har ju ändå varit så lite mer än en månad nu.

Idag ska jag och Camilla ner på stan, ska äta frunch på catarinas. Är ju så jävla gott, sen ska jag se om de finns klipptid ngnstans. Ja, de är väl de. En ny mascara ska jag köpa också ja. Åker hem i eftermiddag, mest troligt med Modin. Annars får jag väl ta bussen.Blir nog SUndsvall i helgen, hoppas att kusin kommer ner. Helgen efter det äre nationella på hippo. å helgen efter de så drar jag och sys till Jönköping. Ska bli såå skönt att bara släppa allt här hemma å åka ner å bara ha kul.

Helgen som var då, hmm fredan var lugn, Lördan innehöll motormässa och roadtrip. Jag och russin hade lite att göra så vi åkte till Mora, som var dödare än dödast. Styrde supersaaben mot Borlänge ist å där va ju Tony. Haha fan vad vi fick skratta iaf. Sen åkte vi hem, var väl hemma mellan 3 å 4 ngn gång . .Ja en jäkligt skrattfylld resa var det iaf.

Nu har camilla slutat sjunga i duschen så hon kanske börjar bli klar.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Stenis

Haha, Ja den resan glömmer man ine i första taget! xD

2009-03-25 @ 13:34:25
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0