Maaath, kom hem.

Pratade med lillasyster igår. Kom hiit, fast jag och chall kommer nog till dig innan du kommer hem :D

Gårdagen var rätt så vanlig. Var på jobbet, åkte hem. Ja mkt mer än så var det inte. Var jävligt trött.Så det blev en nap på soffan.

Idag händer det nog inte så mkt heller. Tänkte stooorstäda. Måste rensa ur garderoben. Varför är vi tjejer så duktiga på att ha en massa kläder man inte använder i garderoben?  Jag har en hyffsat stor garderob, men inte faans finns de mer plats för det. Tror jag sak göra om och sätta upp lite hyllor. Ngn gång :P

Idag är det 23dagar kvar till det bär av söderut. Jag är så grymt peppad att jag blir galen. Jag, Chall, ett tält och bilen. Det kommer bli oförglömligt.
Helgen som kommer nu kommer bli lugn. Vet inte alls vad jag ska hitta på. Är ju helg före lön så det blir då inga större äventyr. Hade hoppats på att pappa kunde komma ner, men då vare vehögen som hägrade i helgen. Hade iofs varit skönt att vara ledig på fredag och åka upp till Umeå. Men mjaeaeaae jag vettefaan. De ska vara om man kan lifta med ngn upp isf. Faan jag hatar att jag ska vara så velig. Finns inte mkt att göra här på fredag med tanke på att dom flesta bilarna går hem rätt tidigt och gärna vill vara hemma på fredag. Kan ju iofs lika gärna jobba från Umeå. Hmm jaja :P

Nästa helg ska jag  iaf vara hundvakt åt Wille :)

Kommentarer
Postat av: Stenis

wihoo =D

2009-05-19 @ 14:25:45
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Stenis

Ja, det ser inge vidare ut.. det är typ en flik på en flik :( Få se vad som händer.. men det måste kollas upp iaf. Tänkte skicka bilder till thom som han kan visa för lillemor.. Bad idea?

2009-05-29 @ 13:26:22
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0